Omena Groupin valtuutettu Apple -huolto sijaitsee Lahdessa Vesijärvenkadulla Apple Premium Reseller -myymälän yhteydessä. Huollamme hankintamaasta ja hankintapaikasta riippumatta kaikki Applen tuotteet. Käytämme aina alkuperäisiä Apple -varaosia ja huolto ei vaikuta laitteen mahdolliseen takuuseen tai takuun jälkeisiin kuluttajasuojallisiin oikeuksiin.


Mac, iPod, Apple Watch ja iPad -tuotteet

Nopea ja tehokas huoltomme auttaa sekä takuuhuoltoja koskevissa asioissa että takuun ulkopuolisissa asioissa. Avustamme mielellämme, olipa kyse ohjelmistollisesta ongelmasta tai laitteistoviasta. Huollossamme hoituvat myös normaalit käyttöjärjestelmäpäivitykset tai ohjelmistoasennukset. Tarkistamme myös laitteesi kunnon mielellämme vuosihuollon omaisesti. Tarvittaessa saat kauttamme myös vuokralaitteet huollon ajaksi - pelastamaan liiketoimintasi silloin, kun aika on kortilla.


iPhone -puhelimet

Huollamme omassa huollossamme myös iPhone -puhelimet hankintapaikasta, -maasta sekä operaattorista riippumatta poislukien joitakin yksittäisiä alueellisia poikkeuksia. Huolto voidaan suorittaa puhelimelle, olipa kysessä takuu tai takuun ulkopuolinen huolto. Ensisijaisesti huollossa korjataan aina sama laite, mutta joissakin tapauksissa huoltomenetelmänä on koko laitetta koskeva laitevaihto. Tällöin laite vaihtuu uuteen vaihtolaitteeseen ja vanha rikkinäinen laite siirtyy valmistajan omaisuudeksi. Tarvittaessa laadimme myös kustannusarvion vakuutusyhtiötä varten iPhone puhelimista.


Aktivointilukitus ja varmuuskopiointi ennen huoltoa

Muista varmuuskopioida laitteesi ennen huoltoon tuomista! Laite tyhjenee suurimmassa osassa huoltotilanteita. Tietokoneet voit varmuuskopioida käyttämällä macOS -käyttöjärjestelmän TimeMachine -toimintoa (lisätietoa: https://support.apple.com/fi-fi/HT201250). Puhelimet ja iPad -laitteet voit varmuuskopioida joko Applen iCloud -pilvipalveluun tai vaihtoehtoisesti iTunes -ohjelmistoon tietokoneelle (lisätietoja: https://support.apple.com/fi-fi/HT203977). Tarvittaessa voimme varmuuskopioida laitteesi sen kunnon salliessa myös huollossa huoltohinnastomme mukaisella kustannuksella.

Huollon ajaksi iOS -laitteista tulee poistaa aktivointilukitus (Etsi iPhoneni tai Etsi iPadini). Voit tarkistaa lukituksen tilan kirjautumalla Apple ID -tunnuksellasi osoitteessa http://www.icloud.com. Lisätietoja aktivointilukituksen poistoon löytyy Applen artikkelista (https://support.apple.com/fi-fi/HT201365). Lisätietoja aktivointilukituksesta ja sen poistosta saat myös asiakaspalvelustamme.


Apple Care Protection Plan

Hanki huolto ja tuki Macisi parhailta asiantuntijoilta. AppleCare Protection Plan on aidosti keskitetty tekninen tukiratkaisu. Tiesitkö, että voit pidentää tietokoneesi takuun yhdestä vuodesta kolmeen vuoteen sekä saada täyden kolmen vuoden ajan keskitettyä puhelintukea? AppleCare Protection Plan tarjoaa huollon ja tuen yhdestä paikasta Applen asiantuntijoilta, jolloin useimmat ongelmat ratkeavat yhdellä puhelinsoitolla. Saat suoran yhteyden Applen asijantuntijoihin teknisissä asioissa sekä Macillesi ja tietyille Applen oheislaitteille maailmanlaajuisen korjausturvan, joka kattaa sekä osat että työn. AppleCare Protection Plan on saatavana myös muille Applen laitteille, kuten iPodeille, Apple TV:lle ja iPadille, jolloin ilmainen huolto ja tuki laajenevat kahteen vuoteen ostopäivästä. AppleCare Protection Planin voit hankkia myös vanhaan laitteeseesi, jossa on alkuperäinen yhden vuoden takuu vielä voimassa. Kysy lisää asijantuntijoiltamme!





> Huollon yleisest sopimusehdot.
> Huollon asiakasrekisterin rekisteriseloste.



Huollon aukioloajat:
Arkisin 10-17

Huoltotöiden nouto ja jättö:
Arkisin 10-18
Lauantaisin 10-15

Huoltotiedustelut:
Puh. 0207 211 880
huolto@omenagroup.fi

Puhelintuki:
Tuki ensisijaisesti Applen puhelintuesta 0800 96372.

Toimitusosoite:
Omena Group/huolto
Vesijärvenkatu 27
15140 Lahti

Käytämme aina vain Applen hyväksymiä virallisia osia ja huoltomenetelmiä.
Takuu säilyy huollossa.
Otamme kaikki huoltotyöt käsittelyyn viimeistään seuraavana arkipäivänä.











Voit varata ajan henkilökohtaiseen tuki- tai opastustapaamiseen huoltoteknikolle. Huom! Laitteen toimittamiseen huoltoon tai noutamiseen ei tarvitse varata erikseen aikaa.





Voit tarkistaa laitteesi takuun voimassaolon Applen -palvelusta sarjanumerolla tai IMEI koodilla tästä linkistä.

Laitteellesi saattaa olla myös valmistajan myöntämiä jatkotakuuohjelmia voimassa. Tarkista kulloinkin voimassa olevat jatkotakuut Applen sivuilta tästä linkistä.



Täyslaidallinen Applea.
Tarjoamme täyden valikoiman Maceja, iPhoneja, iPadeja ja iPodeja, kaikki samasta paikasta.

Loputtomasti lisävarusteita.
Meillä on varastossa valtava valikoima lisävarusteita sekä koteloita, kautiimia ja paljon muuta.

Apple asiantuntijoita.
Ystävällinen ja osaava henkilökuntamme on aina valmiina vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.

Olet odotettu vieras.
Tutustu tarkemmin demojen myötä Apple tuotteisiin ja opi kaikki tarvittava Macista. Esittelyt kestävät 10-15 minuuttia.


Copyright 2016 Omena Group Ky - Sinun paikallinen Apple liikkeesi | Vesijärvenkatu 27, 15140 Lahti | 0207 211 800 | myynti@omenagroup.fi | huolto@omenagroup.fi